בית » כללי » הדפסת פוסטרים לאירוע גדול – טיפים לחדשים

הדפסת פוסטרים לאירוע גדול – טיפים לחדשים

קידום ופרסום של אירוע גדול יכולה להיות משימה לא פשוטה. למרות הנוכחות של הקהל הרב, בעיקר הקהל הצעיר, ברחבי האינטרנט, הרשתות החברתיות והאפליקציות השונות – הרי שעדיין ישנם מקומות שבהם כדאי להשקיע ולפרסם את האירועים. כך למשל כאשר מדובר באירועים גדולים עירוניים כמו מופעים ליום העצמאות, מופעים לחגים ואפילו אמן גדול המגיע לעיר. בעבר שימוש בפוסטרים הייתה הדרך העיקרית לפרסם את האירועים הללו אולם כיום בעידן הדיגיטלי החשיבות שלהם קצת דעכה. למרות זאת היא לא נעלמה לגמרי וטוב להדפיס פוסטרים לקידום אירועים שונים: אירועי ספורט, אירועי תרבות, אירועים חגיגיים ועוד.

היתרונות של פרסום באמצעות פוסטרים:

לפרסום באמצעות פוסטרים יש כמה יתרונות חשובים. הם זולים בדרך כלל ויכולים ליצור חשיפה גדולה מאוד. ניתן לתלות אותם בלוחות מודעות, מול סופרים ומרכולים ובאזורים מרכזיים בערים וביישובים שבהם אנשים עוברים מדי יום. כמו כן אנשים יכולים להיחשף אליהם כמה פעמים בתקופה קצרה וזה יכול להטמיע את האירוע במוחם של אותם אנשים (בשפת השיווק הדיגיטלי זה נקרא רימרקטינג). פוסטרים בעלי צבעים עזים ובולטים ועם זאת אינם מציקים לעין. הם מפרסמים מסר חד וברור וכל מי שמסתכל על הפוסטר בדרך כלל נחשף מיידית לשם האירוע והמועד שלו בהנחה שאלה כתובים בצורה בולטת על הפוסטר כפי שהם צריכים להיות. השילוב של מחיר מוזל יחסית של פרסום זה, לצד חשיפה גדולה, השתלת המסר בתודעת הצופים בשילוט ומקומות רבים שבהם אפשר לתלות את הפוסטרים ולייצר חשיפה לאירועים הגדולים הללו גורמת לכך שהדפסת פוסטרים תהיה בהחלט דרך משתלמת לפרסם את האירוע.

טיפים לפוסטרים מדהימים שאי אפשר להתעלם מהם:

  • כיתוב גדול – כדי שאנשים יראו אפילו ממרחק של כמה מטרים במה מדובר בפוסטר וכך תגדילו את החשיפה ותשומת הלב אל הפוסטר תצטרכו להשתמש בכתב גדול. כמובן שהכול באופן יחסי לגודל הפוסטר ולסוג התוכן: הכותרת עם שם האירוע, מי מופיע ובאיזה תאריך – אלה הפרטים שצריכים להיות בגדול בעיקר.
  • מסדר חד וברור – המסר בפוסטר צריך להיות חד וברור מהרגע הראשון ולקדם רעיון אחד. אם אתם מקדמים מכירת כרטיסים לאירוע גדול אז אל תפרסמו בפוסטר גם מכירת כרטיסים, גם אפשרות לעשות מנוי לכל המופעים, גם פה וגם שם…
  • במידה ולחתכים מסוימים באוכלוסייה יש הנחות בכניסה תוכלו לציין זאת באותיות הקטנות שבתחתית הפוסטר.
  • במידה ותרצו לנצל את שטח הפרסום ולייעץ לאנשים לעקוב אחריכם גם בפייסבוק/ביוטיוב תוכלו להוסיף זאת בצד למעלה או למטה אך שלא יבלוט מעבר לכותרת הפוסטר האמורה לספר את המסר העיקרי של הפוסטר.
  • מיקום ושעה – כמובן שחשוב לכלול את התאריך שבו חל האירוע, יום בשבוע שזה יוצא ואת השעה או השעות שבהם מתקיים האירוע.
  • צבעים ועיצוב – הצבעים צריכים להיות בוהקים וצבעוניים בדרך כלל.
  • גודל הפוסטר – בדקו מהו הגודל הממוצע של הפוסטרים שאתם רוצים לפרסם. זה תלוי כמובן היכן אתם מפרסמים וכמה פוסטרים תרצו לפרסם וכמה תרצו להשקיע על הפוסטרים.
Share Button