בית » כללי » טיפים והמלצות למזמינים הדברה בקריות

טיפים והמלצות למזמינים הדברה בקריות

ניתן לבצע הדברה יעילה כנגד כל סוגי המזיקים

בבית של רבים מאיתנו, גדלים מזיקים מסוגים שונים שיכולים להפריע מאוד לחיים בבית, עם פגיעה במזון ובחפצים, ואף עלולים להיות מסוכנים לבני האדם. רוב המזיקים הללו הם חרקים, כמו נמלים, תיקנים, קני צרעות,  חשופיות וכולי. במקרים אחרים, מדובר בבעלי חיים אחרים, כמו עכברים או יונים, אשר שניהם גורמים למפגע תברואתי קשה. על מנת להיפטר מהמזיקים שהוזכרו, אין זה לרוב מספיק להשתמש בחומרי הדברה ביתיים שניתן לקנות בסופר. ברוב המקרים, ובמיוחד אם מדובר בהשתלטות גדולה של מזיקים, רק הזמנה של מדביר מקצועי תעשה את העבודה. ההדברה יכולה להתבצע במגוון דרכים, החל משימוש בספריי, דרך פיזור אבקה ועד לפיזור של אמצעים פיזיים כמו מלכודות ודוקרנים. עבור אנשים שגרים בקריות, ניתן להזמין הדברה בקריות שתאפשר לכם להיפטר מהמזיקים בבית במהירות.

מה כדאי לדעת לפני הזמנת מדביר?

הדברה בקריות

הדברה בקריות

על מנת שתוכלו להזמין הדברה בקריות שהיא המקצועית ביותר, ושתוכלו להיפטר מן המזיקים ביעילות, כדאי לדעת כמה דברים:

  • היתר הדברה – זהו היתר שניתן למדבירים מקצועיים ממשרד הבריאות. הוא ניתן רק לאנשים שעברו הכשרה מיוחדת בהדברה, על מנת למנוע מצבים בהם אנשים משתמשים בחומרים מסוכנים בצורה לא אחראית. כשאתם מתקשרים להזמין מדביר, אחד הדברים הראשונים שחשוב לשאול אותו הוא אם יש לו היתר שכזה.
  • הבנה בסוג החומרים המשמשים להדברה – כדאי לדעת שלכל סוג של מזיק יש חומר הדברה שונה שמשפיע עליו בצורה יותר חזקה. גם אם מדובר בחרקים, כדאי לדעת שבין חרקים שונים יש השפעה שונה של חומרי ההדברה. כבר בטלפון מומלץ לשאול את המדביר הפוטנציאלי באיזה חומר הוא מתכוון להשתמש. אם הוא לא מסוגל לענות לשאלה בצורה ישירה ובמהירות, כנראה מדובר בבעל מקצוע שאין לו ידע מספיק רחב בתחום ההדברה, או שאין לו מספיק ניסיון.
  • תחזוקת ההדברה – הדברה שמבוצעת על ידי מדביר אינה יכולה להחזיק מעמד למשך שנים, אלא רק לכמה חודשים. על מנת לשמר את תוצאות ההדברה, חשוב לבחור במדביר שיודע לתת לכם טיפים כיצד למנוע מהמזיקים לחזור, וכיצד לזהות את חדירתם לבית בשלב מוקדם. מדביר מקצועי הוא כזה שייתן לכם גם אופציה מניעתית רחבה, כמו למשל ביצוע הדברה נוספת במקורות ההגעה של המזיקים, כמו פתחי הביוב לדוגמה.
  • חיות מחמד – אם אתם מחזיקים בחיות מחמד בבית, בכל סוג של הדברה מומלץ למסור אותם להשגחה במקום אחר. גם אם חומרי ההדברה אינם רעילים לבני אדם, הם יכולים לסכן את החיות שלכם.

הדברה יכולה להתבצע במחירים משתלמים

הדברה בקריות יכולה להיות במחיר משתלם. מומלץ לברר על המחירים מראש כאשר לוקחים את המדביר. חשוב לדעת שמחיר זול מדי עלול להעיד על הדברה באיכות ירודה, אך גם מחיר יקר הוא לא בהכרח מדד למדביר מקצועי.

Share Button