בית » בעלי מקצוע » כל הסיבות להתקנת אינטרקום בחנות התכשיטים שלכם

כל הסיבות להתקנת אינטרקום בחנות התכשיטים שלכם

האם ידעתם מהו המתחם שקורץ יותר מכל לגנבים ושודדים? נראה כי התשובה כמעט מובנת מאליה – ומדובר כמובן על חנויות התכשיטים. לצערנו, גורמים פליליים רבים נמשכים לחנויות הללו מסיבה מובנת – התכשיטים הם יקרים מאד, וערכם בשוק השחור רב עוד יותר, וגניבתם מהווה הזדמנות להתעשרות מהירה עבור השודד. מסיבות אלו, בעלי ומנהלי חנויות התכשיטים, כמובן מחפשים מערכות הגנה מתקדמות במיוחד, שיאפשרו להם לחוש מוגנים בתוך החנות, להבטיח שהתכשיטים שלהם לא ישדדו – ואף למנוע מגורמים עם נשק לחדור לחנות. מבחינה זו, התקנה של מערכת אינטרקום לחנות התכשיטים, היא חשובה מאד, ויכולה להיות בדיוק מה שיפריד בין עסק פרוץ שנשדד – לבין עסק שעובדיו יחושו בטוחים.

אינטרקום

אינטרקום

 איך האינטרקום מסייע?

  • קו הגנה ראשון של נעילה – קודם כל, בכך שאתם מתקינים אינטרקום לחנות התכשיטים שלכם, אתם יכולים לשמור על הדלת נעולה במשך רוב שעות היום – ממש כמו הדלת בבית שלכם. אתם חופשיים כמובן לפתוח את הדלת ללקוחות אם תרצו, אבל האינטרקום הוא זה שבסופו של יום יעזור לכם לשמור עליה נעולה במצב קבוע. ברגע שהדלת נעולה, אם מישהו רוצה להיכנס, הוא בעצם חייב לבקש את הרשאתכם לכך. זה אומר שאם יש שודד שמחפש חיים קלים – הוא יכול לשכוח מזה. אתם תוכלו לסקור כל אדם שעומד להיכנס לחנות שלכם בעצמכם, בין אם אתם יכולים לראות אותו דרך הדלת, או דרך מצלמה מיוחדת, לראות איך הוא נראה, לחשוב האם הוא נראה מפוקפק, וכיו"ב. מעבר לכך, שודדים רבים כבר מלכתחילה יוותרו על הרעיון של שדידת חנות התכשיטים שלכם – רק מעצם העבודה שהדלת נעולה באופן קבוע ושמותקנת עליה מערכת אינטרקום!
  • חיבור למערכות מיגון – מה קורה אם אדם מסוים ינסה לפרוץ את מערכת האינטרקום שלכם? (למשל אם הוא מזהה שכרגע אתם לא בחנות, אם מדובר על שעת לילה והחנות סגורה, וכו'). במצב כזה, אפשר לחבר בין מערכות אינטרקום לבין מערכות למיגון העסק שלכם! כך, ברגע שמערכת האינטרקום תזהה שיש מישהו שמנסה לחבל בה, יופעלו באופן אוטומטי כל מערכות המיגון לעסק – האזעקה תופעל, ייווצר אתכם קשר מידי, ובמקביל חברת אבטחה תיצור אתכם קשר וגם תישלח התראה למקוד משטרתי. במצב זה כמובן – או שהשודד ילכד במהירות או שהוא פשוט ינוס על נפשו – וכל זה בזכות התקנת האינטרקום!
  • חיבור למצלמה מרחוק – כשאתם מתקינים אינטרקום בחנות התכשיטים שלכם רצוי להתקין אותה עם מצלמה, וליצור חיבור בין המצלמה לבין מסכים לא רק בחנות – אלא למשל גם במחשב בבית שלכם, כדי שתוכלו לעקוב אחרי כל מה שקורה בכניסה לחנות שלכם בכל שעה ובכל יום שרק תרצו.
Share Button