בית » כללי » לבחור וילונות לחדרי ילדים לקראת הקיץ

לבחור וילונות לחדרי ילדים לקראת הקיץ

בבואנו לבחור את הווילונות עבור חדרי הילדים בדירה שלנו, יש לקחת בחשבון כי על הווילונות הללו להתאים במיוחד לעונת הקיץ. מדוע דווקא לקיץ? משום שהקיץ ארוך משמעותית מן החורף, מה גם שהחורף הישראלי ברוב הארץ איננו חלק במיוחד – מעבר למספר שבועות ספורים בהם יורד גשם, הרי שהחורף הישראלי מרגיש יותר כמו סתיו או אביב מאשר חורף. על כן, הווילונות בחדרי הילדים צריכים לרוב להתאים לאקלים הקיצי. אז איזה עיצובים יכולים לבוא בחשבון?

כמה רעיונות לעיצוב הווילונות

 

  •  וילונות תחרה בשני חלקים – אפשרות אחת, נפוצה ויפה מאד, היא לבחור בווילונות תחרה. וילונות אלו נתלים ונופלים כלפי מטה, כאשר החלוקה שלהם לשני חלקים היא באמצעות קשירת הקצוות. התחרה יוצרת אווירה מאד נעימה שמשתלבת עם אקלים שטוף שמש, ובמידה והשמש נכנסת ישירות לחדר, אפשר לפתוח את הקשירה, כדי לקבל יותר הצללה.
  • וילון רומי– הווילון הרומי מהווה פתרון מעולה לחדרי ילדים בקיץ. העיצוב של הווילון הרומי הוא כשל וילון גלילה, אשר מחולק לכמה שלבים שונים, ועשוי מבד חזק ושקוף למחצה. מצד אחד, אפשר להזמין את הווילון בצבעים בהירים שמותאמים לקיץ. מצד שני, הווילון משמש כפתרון מעולה להצללת החדר במידת הצורך, אך גם לכניסה של מעט אור דרכו, כדי ליהנות מהתאורה הטבעית.
  • וילון גלילה אטום – עוד פתרון יעיל מאד לחדרי הילדים, הוא וילון הגלילה האטום. וילונות אלו מגיעים בצבעים חזקים ובולטים מאד, כאשר הם תורמים המון לצבעוניות של החדר. בקיץ אפשר לסגור אותם וכך לאטום לגמרי את חדירת השמש. דבר מתאים בעיקר לחדרי ילדים שנמצאים בכיוונים חמים רוב שעות היממה.

פתרון שמותאם לכל חדר וחדר

חשוב מאד לזכור, כי יש מגוון רחב יחסית של עיצובים עבור הווילונות לחדרי הילדים. כדאי מראש לבדוק אותם באש פתוח, ולבחון כמה רעיונות שונים. אם הילד מספיק גדול, כמובן שמומלץ לבחור את הווילון ביחד איתו, כדי שהוא ייהנה ממנו לאורך זמן.

Share Button